Tłumik końcowy PRO Series to najwyższa półka wśród układów wydechowych. Materiał, z którego jest on wykonany to wysokiej klasy ferromagnetyczna stal nierdzewna - czyli surowiec, którym szczycą się tylko światowej klasy producenci. Puszki naszych tłumików przygotowane są z użyciem specjalnych maszyn walcujących blachę. Dzięki temu połączenie elementów jest pewne. Minimalizujemy w ten sposób spawanie, które jest popularne u "domorosłych" producentów - jak można się domyśleć, nie ma ono pozytywnych cech przy produkcji tłumika. Tą technologią pochwalą się jedynie topowe firmy na świecie. Jako jedyni w Polsce wykorzystujemy tą technologię przy produkcji w pełni customowych układów wydechowych.
Każdy z tłumików przygotowywany jest na indywidulane zamówienie: możesz dobrać średnicę, na której budowany jest tłumik (seryjna, bądź większa), jego głośność czy barwę dźwięku. Standardowo tłumik będący podmiotem sprzedaży cechuje się przelotową konstrukcją o bardzo cichej pracy. Silnik podczas normalnej jazdy (miejska/autostradowa, czyli bez ciągłego pedału gazu w podłodze i bez bardzo wysokich obortów) praktycznie nie wydaje z siebie żadnego dźwięku. Dopiero przy pełnym otwarciu przepustnicy okrawa nas rasowym brzmieniem. Z klasą. Nie z "darciem". Dzięki temu nasz tłumik sprawdzi się idealnie zarówno do samochodu użytkowanego na codzień, jak i do pojazdu przygotowanego pod wymagające próby sportowe.
Tłumik parametrami pracy przygotowany jest do Twojego samochodu. Wewnętrzne zabudowanie tłumików zależne jest od wybranego silnika i wymagań dźwiękowych klienta. Mamy przygotowane opracowania pod wymienione silniki, dzięki czemu uzyskujemy doskonały kompromis pomiędzy rozłożeniem energii spalin układu wydechowego a natężeniem i barwą dźwięku, która "płynie" z naszego tłumika. Tłumik należy zamontować poprzez wspawanie go w miejsce poprzedniego tłumika.
Produkt objęty jest 60-miesięczną gwarancją - czyli wiemy, co robimy, pozwalając sobie na minimalne 5 lata zaufania do własnego produktu.